szyszka i wrzos

szyszka i wrzos

środa, 31 grudnia 2014

Poświątecznie Noworocznie :)

Witam wszystkich bardzo ciepło i miło, dziś termometr pokazał u mnie -17 stopni. Mocno zimno. Ale pogoda jest piękna. Słoneczko świeci i mam wspaniały widok z okna a to dlatego, że jestem w Polańczyku nad Soliną. Zachciało mi się Bieszczad i oto jestem :)

Dziś poza widokiem znad Soliny podzielę się z Wami kilkoma moimi świątecznymi umilaczami, mam takiego jednego bzika a mianowicie bombki choinkowe. Nie kręcą mnie te zwykłe sklepowe ale szukam zawsze czegoś innego. Uwielbiam figurki i nietypowo ozdobione bombeczki i w tym roku jedną przepiękną ręcznie malowaną dostałam w prezencie a drugą zakupiłam sama. Ta, którą dostałam jest udekorowana motywem myśliwskim dzikiem i jeleniem i jestem nią zachwycona a druga to uroczy domek zakupiony w sklepie już przeze mnie osobiście.



Zrobiłam też własnoręcznie stroik na stół wigilijny :)



A na koniec chciałabym Wam życzyć wszystkiego co dobre w Nowym Roku :)
Anja


6 komentarzy:

  1. Śliczne! Też lubię takie zdobione bombki i w takich starodawnych kształtach...przypomina mi się wtedy dzieciństwo :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne bombki :) wszystkiego dobrego na ten nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślności, radości i zdrówka w nadchodzącym nowym roku!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombeczki :) a stroik także cudowny :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń