szyszka i wrzos

szyszka i wrzos

wtorek, 17 lutego 2015

Kiedy się ma takiego tatę :)

Oświadczam, że posiadam najcudowniejszego tatę! Uzasadniam moje oświadczenie tym, że jest mój i jest najlepszy na świecie :) 
Mój najwspanialszy na świecie tata wykonał dla mnie stojak na tamborek :) napracował się przy nim sporo i zmarzł bo robił go w garażu ale za to jaki wspaniały efekt :) nie muszę już trzymać tamborka mogę sobie regulować wysokość i mocować dowolny tamborek, wystarczy tylko odkręcić śrubkę. Po prostu jestem szczęściarą i już :)

 a tak na dzień dzisiejszy wyglądają pomarańcze. Musiałam się wziąć poważnie za naukę więc może w przyszłym tygodniu zrobię kontury. Por już prawie prawie gotowy pokażę następnym razem :)


Miłego tygodnia pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Brawo dla Taty! Faktycznie to wielkie szczęście mieć takiego zdolnego mężczyznę pod ręką...zaoszczędziłaś sporą sumę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten stojak teraz jest bezcenny :) nie dość, że fajna rzecz to jeszcze robiony przez tatę :) nawet nie wiem jak to uczucie określić taka mieszanina dumy szczęścia wszystkich uczuć :)

      Usuń
  2. Mój tata też jest wspaniały! ;-)
    Ale pomysł pierwsza klasa, trzeba opatentować!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie doceniłaś rzecz zrobioną przez Tatę! Ja na razie męczę się przy krośnie ale też będę musiała się zaopatrzyć w stojak bo jednak tamborek bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tatę trzeba doceniać zawsze bo ma się tylko jednego a mój w dodatku jest z gatunku tych wyjątkowych :) ale prawdę mówiąc dla każdej córki tata jest kimś wyjątkowym i wspaniałym i życzę każdej dziewczynie takiego taty dobrego, cierpliwego, ciepłego i wyrozumiałego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć takiego tatę, super stojak :)

    OdpowiedzUsuń