szyszka i wrzos

szyszka i wrzos

niedziela, 30 marca 2014

Pisankowe plany

Witam wszystkich serdecznie. Niespodziewanie okazuje się, że będę miała nieco więcej czasu przed Wielkanocą niż się spodziewałam. Dzięki temu mogę w końcu zrealizować moje plany dotyczące pisanek :) Tak więc dokonałam już pierwszych zakupów i popełniłam już pierwszą pisaneczkę. Chyba za szybko ją chciałam zrobić bo widzę pewne niedociągnięcia ale to wszystko da się poprawić w kolejnych projektach. Tak więc planuję pisanki ze styropianu ale też będą prawdziwe malowane jaja. Muszę się pochwalić, że udało mi się zamówić gęsie jaja i dostanę całe 10 sztuk oj będzie zabawa z wydrapywaniem wzorków aż się nie mogę doczekać. Będę chyba jednak musiała poczekać z tym kilka dni ponieważ nie spotkałam jeszcze barwników do pisanek w sklepie. Myślę, że to kwestia kilku następnych dni.



 Pozdrawiam Anja




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz