szyszka i wrzos

szyszka i wrzos

wtorek, 6 maja 2014

Konwalie i wyróżnienie

Dziś kilka tematów w jednym. Jak zwykle zresztą.

Jest mi niezmiernie miło ponieważ zostałam nominowana przez Katarzynę oraz Bea Betita do takiego oto wyróżnienia: 


Jestem niesamowicie zaskoczona, że otrzymałam aż 2 nominacje i dziękuję Wam serdecznie drogie koleżanki za to, że pomyślałyście właśnie o moim blogu. W najbliższej przyszłości sama postaram się nominować kolejne osoby ale muszę dokładnie pomyśleć kto to będzie.

A teraz co słychać w mojej Bajkowej Dolince. Po chwilowym ochłodzeniu znów zrobiło się odrobinę cieplej. Konwalie moje ukochane już kwitną, wiśnie przekwitają a na miejscu kwiatów pojawiają się zawiązki owoców. Mróz na szczęście oszczędził kwiaty i wszystko wygląda dobrze. Zobaczymy jak sezon potoczy się dalej. 

Z okazji mojego powrotu do czynnej florystyki kilka fotek konwaliowych i hafcik. Miłego oglądania zdjęć bo jest ich sporo a ja lecę nad staw grabić trawę.

Pozdrawiam serdecznie
Anja


 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz