szyszka i wrzos

szyszka i wrzos

niedziela, 30 listopada 2014

Oszronione, polukrowane...

Witam wszystkich zimowo. 
Śniegu co prawda jest niewiele ale wczoraj mieliśmy taki przepiękny szron na drzewach, że wszystko wyglądało jak z bajki i nie chciało się wracać do domu pomimo -6 stopni. Gałązki jak polukrowane, cudowne. Cisza, brak wiatru coś niesamowitego!






Udało mi się skończyć dwa małe obrazki. Reniferka i zimowy domek. Przyznam szczerze, że bez konturów wcale mi się nie podobały, ale jak tylko zrobiłam co trzeba oba obrazki nabrały uroku i teraz nie mogę się na nie napatrzeć. Kontury dają niesamowite efekty. Reniferek powędruje do pewnego myśliwego jako część prezentu a zimowa kraina zagości na naszym domowym kominku.


Reniferek

Zimowa kraina

Ponieważ tak mi się moja zimowa kraina spodobała zabrałam się za kolejną z tej serii. Bajkowe domki po prostu mnie urzekły i też są polukrowane tak jak drzewa z mojego wczorajszego polowania.



Pozdrawiam wszystkich odwiedzających ciepło i dziękuję za każde słowo i ślad swojej obecności na moim blogu.

4 komentarze:

  1. Taki "polukrowany" świat bardzo lubię, ale jak już mróz szczypie mnie w uszy to już to tak troszkę mniej ;) Hafciki urocze....fajnie że miło się je wyszywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszywa się bardzo miło zwłaszcza, że są one takie świąteczne :)

      Usuń